Srs. Telefònica España o Timofònica España
El motiu de la meva carta és fer una queixa escrita ja que les reclamacions telefòniques que he fet fins ara no serveixen de res.
Nosaltres tenim contractat el servei duo telefònica ADSL 24 h amb tarifa plana estatal , manteniment avançat ADSL , amb veu i línea bàsica.
D’entrada els diré que la factura, sense fer res EXTRA puja 63.65 € mensuals, com a mínim. La meva queixa ve donada perquè des de que tinc contractada la línea a Sant Cebrià de Vallalta, no rebo les prestacions del servei contractat, i no es fa correctament el manteniment de la línea. Cada cop que reclamo, vostès tanquen l’averia sense haver-la solucionat, posant en el parte: lloc indeterminat de l’averia.
Com pot ser això possible ?
El 18/11/2003 vaig contractar la línea. L’any 2004 vaig tenir tres averies, els dies 9/2, 23/5 i 25/5.
L’any 2005 varem tenir sis averies 30/9, 4/10, 8/10, 13/10, 14/10, 11/11.
L’any 2006 varem tenir un record: només dues averies el 17/2 i el 9/8.
Però senyors, el 2007 dotze partes d’averia. Això sí que és un record ! Els faré memòria: el dies 18/2, 21/2, 23/2, 6/3, 2/10, 4/11, 6/11, 25/11, 28/11, 30/11, 13/12, 15/12. I a dia d’avui continuem sense gaudir d’un servei que paguem .
El problema actualment, com molt bé ja deuen saber els seus tècnics, és que patim talls intermitents de l’ ADSL contínuament , degut al soroll que fa la línea, de manera que l’ ADSL no funciona correctament.
Degut al soroll fins i tot quan tenim una trucada hem de parar el router per poder parlar amb la persona que ha trucat o a qui hem trucat.
Per culpa del mal estat de la línia, de la qual vostès són els únics responsables, degut a la seva condició de monopoli, i a causa també del lamentable estat de les caixes a on connecten les línies personals dels abonats i el inexistent manteniment per part de la companyia a totes les urbanitzacions del poble, som molts els que patim les conseqüències. Com nosaltres, hi ha molta gent que treballa per Internet des de casa.
Per tot el que acabo d’exposar els prego que posin solució als nostres problemes, el més aviat possible, posant els mitjans adequats i que ens abonin també tot els serveis que hem pagat de més, ja que no tenim per què pagar uns serveis que no rebem.
Espero que ens donin el servei que tenim contractat d’una vegada , en lloc d’aconsellar-nos que no ens queixem més i amenaçar-nos amb treure’ns el insuficient i insatisfactori servei que ens donen.
No puc entendre de cap manera que siguin capaços de donar per tancada l’averia quan la línea no funciona.
Confio que aquesta reclamació escrita serveixi per alguna cosa perquè estic disposat a emprendre altres mesures per evidenciar el seu frau, recorrent als mitjans de comunicació, premsa escrita, blogs, ajuntaments i estaments públics, perquè senzillament no hi ha dret que s’aprofitin d’aquesta manera del monopoli del que gaudeixen. I no sóc, evidentment l’únic usuari que està indignat amb el deficient funcionament de la seva companyia.
Àngel J. Mondéjar Grané 17/02/2008 13.47
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada